lørdag 20. juni 2009

Hekling, helg og Tilda

Denne boka, Tildas Landsted *På landet og Ved havet* fikk jeg nylig i posten. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha den siden jeg ikke syr men så måtte jeg se litt i den og da ble den en "keeper" likevel. Veldig søte ting, men selve boka er så fin og forseggjort og jeg håper jeg en dag kan sy noe fra den. Jeg har ikke sydd noe på maskin siden tidlige skoleår, så et lite sykurs hadde kanskje trengtes. Jeg falt for denne blå prikkete veska blant annet. Og Tildafigurene er sjarmerende og morsomme. :) Bildene nedenfor er fra Tildaboka.



Litt hekling har det blitt i det siste, det har blitt litt fremgang på teppet men nå har jeg gått tom for garn i farven plomme, så jeg må ta en tur og handle garn igjen. Gleder meg til å feste tråder...

Eller ikke... Jeg har ikke lært meg å hekle de inn enda. :) God helg ønskes dere alle!

4 kommentarer:

  1. Tildaboken er koselig å se i. Mye fint!
    Teppet ditt blir fint, feste tråper er bare morsomt.
    God helg.

    SvarSlett
  2. Her var det jammen mye koselig og flott. Du fortjener en overraskelse. Kom innom bloggen min og plukk den opp ;-)

    SvarSlett
  3. Morsomt med ny blogg. Blir spennende å følge bloggen din. Strandnettet er veldig fint.

    SvarSlett
  4. Det er mye kos i den boken.
    Skjønne små oldemorsruter du har heklet, i søte farger.

    SvarSlett